fredag 30 september 2011

Lördag 1/10


Herregud det är redan oktober. Om tio dagar skulle Sigge blivit 13 år. Fan vad jag saknar honom, det är helt sjukt. Saknar allt om honom. Hans lukt, hans päls till och med hans pipande. Känns inte som om han är borta, när jag kommer hem till mamma så förväntar jag alltid hans klumpiga hårda steg i trappan, men han kommer aldrig. Fan vad man älskar dom! Min Sigge! Jag kommer sakna honom för resten av mitt liv! Men det är tur att jag har Turbo, annars hade jag gått under. Men det är hårt utan honom, han var ju ändå med oss i 11 år. Han var som min lillebror.

Turbo har repat sig efter sin kastrering nu, han har blivit av med stygnen och tratten. Så han är nöjd och glad :) Igår åkte jag och Robban ut till ekeberga med Turbo och gick där i skogen. Så underbart det va! Turbo var så glad, han var helt slut efteråt.
Robban har haft semester hela denna veckan och ska ha semester nästa vecka med. Skönt att ha han hemma faktiskt, trodde att vi skulle slå ihjäl varandra men det har gått jättebra :) Men det är en vecka kvar så vi får väl se :P Haha! Just nu är han ute på krogen med Phille, jag pallade inte gå ut. Är inte så skoj att gå ut med bara Robban och Phille. Känner mig lite "i vägen" typ. Eller vad man ska säga :P Imon vet jag inte vad jag ska göra, eller jo, jag ska städa lite här hemma men sen vet jag inte :P

Tack för mig! Det var allt för denna gången :P
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar