tisdag 20 september 2011

Godmorgon!


Hejsan! Jag har haft väldigt mycket för mig så därför har det inte blivit att jag har skrivit. För lite mer än en vecka sen så opererades Turbo. Så han är full med massa sår. Fem sår har han. Det blev ju som sagt en bukoperation så han hade en testikel som låg kvar i buken. Och en ett sår på pungen plus att dom tog bort baksporrana så det är ju två sår på bakbenen med. Mycket att hålla koll på.

Men eftersom jag blev avskedad i fredags så har jag ju all tid i världen... Så är numera arbetslös, så om någon har eller vet ett jobb till mig så snälla säg till!

Igår fick jag och Robban hem kineckt! :D Så skoj vi hade! Kommer att spela ihjäl mig :P
På torsdag natt ska jag åka till Tyskland med Angelica och hennes mamma :) Jag har har ju aldrig varit i Tyskland så ska bli kul :)

Nu ska jag gå ut och röka, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar