lördag 12 november 2011

Vinter!


Hejsan! Bloggningen är inte på topp :P Men men, har inte haft någon större lust och då skriver man inget skoj, kanske jag inte gör nu heller xD Idag är det lördag och jag har varit ensam hela dagen men det gör nog inte länge till. Angelica kommer nog om en stund och Jennifer skulle höra av sig med idag, och nu ringde hon :P Haha, vi ska nog ut och gå en sväng :)

Igår gick jag, Sandra, Tubbe och Samba i en och halv mil! Det så skönt! Sen gick hem till mig och badade hundarna för Samba hade rullat sig i lera och Tubbe i kiss :( Så det var bara att slänga dom i duschen.

annars händer det inte mycket. Jag ska nog plugga upp mina IG på komvux hade jag tänk men sista ansökningsdagen är på tisdag så det är lite panik! Men det löser sig nog?

Nä, nu ska jag ta något att äta.
Puss och Kram!

1 kommentar:

  1. Alltid lika trevligt att va med dig, men bilden är ju inte bra, eftersom jag hatar att bli fotograferad haha. Men du är bäst vännen =)

    SvaraRadera