fredag 1 juli 2011

Fredag natt :)


Klockan är halv två och mina vänner åkte hem för lite drygt en timme sedan. Jag har suttit här med Jennifer, Nikki, Thobbe, Robban och Philip. Vi har druckit lite och spelat kort och yatzy :) Jättemysigt! Vi skulle egentligen åkt in till stan men Jennifer ville inte dra in och då vill inte jag in så det sket sig. Det var bara Robban och Phille som stack in till stan.
Imorgon så blir det lite mera fest. Ska vara med Empa och Jennifer :D Vi ska till den nya rockbaren. James ska bli rockbar nu så vi tänkte att vi bara måste gå på premiären :P Men innan jag gör något annat imorgon ska jag städa! Har gått och plockat och slängt lite sopor nu efter att de andra gick men måste lägga undan lite kläder och dammsuga imorgon.
Nu ska jag nog glo lite på tv sedan ska jag sova :)
Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar