onsdag 6 juli 2011

6/7-11


Hejsan!
Idag har jag varit ledig. Skulle ha varit lite effektiv idag men blev inget med, eller jo lite. Men jag hade behövt städa men blev lite mer förberedelser för Sandras 20års fest som vi ska ha här hemma på lördag. Men jag får ta det och städa lite varje dag istället :) För jag jobbar imorgon och på fredag så jag får dela upp sysslorna lite så att jag hinner :)
Idag gjorde en "skylt" som jag ska sätta på ytterdörren så att folk hittar, jag har även skrivit lappar till grannarna och förberett dom på att vi kommer att ha fest på lördag :) Och jag har varit och handlat lite med :) Så ganska effektiv har jag varit men inte med det jag ville :P Haha! Har faktiskt t.o.m bytt gardiner i köket och sovrummet. Jag kan om jag vill :P

Imorgon blir det som sagt jobb, på busfabriken. Har inte varit där sen innan studenten tror jag :P Så ska bli skoj att jobba där. Saknar det faktiskt och jag behöver pengarna :P Hela sommaren kommer det bli ganska så mycket jobb. Sen får jag se hur det blir till hösten :)

Nu ska jag se klart på Celeberty rehab :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar