söndag 26 juni 2011

Söndag 26/6-11


Hej gott folk! Just nu ligger jag i mammas och pappas soffa och tittar på extrema pudlar. Jag ska sova här hela veckan och ta hand om ungarna nu när mina föräldrar på Öland. För dom jobbar nu i denna veckan och min lillebror är extremt svår väckt så jag tyckte det var lika bra att jag var här nu när inte blev Öland för mig. Så jag ska se till att de kommer iväg till sina jobb och laga mat och så :)
Så jag ligger här och myser med vovvarna :)
Jag kommer att sakna Robban och mitt hem jättemycket men man måste åka iväg för att sakna. Sen så kan jag alltid åka hem en stund om jag vill :)

Midsommar var okej, inte jätteroligt. Hade varit roligare om jag hade haft någon att vara med men jag fick springa efter Robban och hans kompisar.
Jennifer är i Grekland så had ingen att vara med :( Men, men vi tar igen det en annan helg :P

Det var allt jag hade för denna gången :)

1 kommentar:

  1. Förstår att du inte fick en bra midsommar. Stackare. Hoppas du får en bra vecka, även om du inte är på öland med din mamma och pappa.Jag tittar nog inom någon dag i veckan :) Kram

    SvaraRadera