fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!


Idag är det midsommarafton! Men det märks inte på vädret. Hade man bara utgått på vädret hade vi varit i ungefär oktober. För det regnar och blåser. Inget sommar :( Har varit kasst väder i typ två veckor nu! Blir så ledsen. Är rädd att det inte kommer att bli någon mer sommar. Att vi hade allt av sommar som vi kommer få i maj. Vad deprimerande tanke :(
Ska snart åka hem till mamma och pappa. Pappa skulle komma vid tolv, ett tiden och hämta mig, sedan ska jag färga mammas hår. I eftermiddag ska vi åka hem till mormor. Robban ska inte med. Vet inte varför men jag tror det är för att inte vill träffa mina föräldrar nu när han har gjort bort dig som han har gjort. Men det är väl inte mer än rätt antar jag.
Nu hinner jag inte skriva mer, måste hinna med lite saker innan pappa kommer :)
Ha en trevlig midsommar och drick lugnt!

1 kommentar:

  1. Blev ju ganska fint väder ändå, vill jag minnas! Mamma

    SvaraRadera