måndag 20 juni 2011

ÅHHHH!

Är så jävla trött på Robbans chef och Robban! För det första blir inget Öland då han inte ALLS fick något ledig den veckan och dessutom så ska han jobba HELA denna veckan trots att hans jobbarkompisar bara kommer att jobba TRE dagar! Va faaaan liksom! Snart kommer jag ringa hans jävla chef och fråga vad det är frågan om! Och Robban är en sådan jävla mes som inte säger ifrån! Robban blir arg på mig och menar på att jag alltid gnäller på hans jobb, men jag har haft ett jävla tålamod med hans jobb. I början i vårt förhållande så kan jag hålla med om att jag var jävligt gnällig men inte längre.
När jag fick reda på att han skulle bli fastanställd var min första tanke "Ja, då har han rätt till semester!" Men så fan heller!
Fan också, jag som såg fram emot att ha en första semester med honom. Men att åka dit utan honom kommer inte vara lika roligt. Men det värsta är nästan hur besviken mamma blev. Hon ville så gärna att jag skulle med.
Nä nu ska jag sluta gnälla!
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Viss min tös blev jag lite ledsen men det var ju inte ditt fel, gumman! Är oerhört tacksam för att du tog hand om hemmet och syskonen. Och pappa tyckte du skött trädgården jättebra. Puss Älskar dig

    SvaraRadera