torsdag 12 maj 2011

Tjena :)

Just nu sitter jag i butiken, ska strax stänga. Idag har det inte hänt mycket, vaknade skit sent min mobil hade stängt av sig av någon skum andledning så jag vaknade vid elva -_- Och vid tjugo över ett skulle jag ta bussen till jobbet så hann inte göra så mycket. Tog bussen till jobbet eftersom jag trodde att det skulle regna men nu är det ganska så fint väder. Är det fint imorgon så cyklar jag :) Tycker bättre om att cykla för det går typ fortare.

När jag kommer hem ska jag göra kebeab, är as hungrig :P Ska bli så gott! Robban har fått med sig kebab från jobbet och den kebaben är den godaste jag har ätit! :D
Annars blir det väl bara slappt idag. Imorgon är det jobb mellan 11-16, sedan hem käka och göra mig i ordning sedan ska jag på inflyttningsfest hemma hos Empa :)

Ha det så bra! Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar