onsdag 11 maj 2011

Sommar :D


Hejsan! Nu var det ett tagsen som jag skrev. Vet inte riktigt vad jag har haft för mig. Jag har jobbat lite men denna veckan har jag varit ledig eller jag är ledig fram till torsdag och fredag :) Sen är jag ledig i helgen. På lördag ska jag vara hundvakt åt Nikkis lilla valp Elvis :) Skoj! På fredag är det fest hemma hos Empa. Jag ska dit men vet inte om jag ska dricka. Får se.

Igår var det fullt upp. Först var jag och Robban hos optikern där jag gjorde synundersökning för glasögon som jag verkligen behöver. Så jag fick med mig fem par att prova här hemma men jag tror redan att jag har bestämt mig för vilka jag vill ha :)

Idag ska jag städa lite, sedan kommer Daniel så ska jag och han vara. Det var så längesen jag träffade honom så det kommer bli jätteskoj att träffa honom och snacka :)

Nu ska jag gå ut med vovven :) Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar