lördag 20 augusti 2011

Hoppsan!


Nu var det väldigt längesen jag jag skrev. Men har inte haft någon lust att skriva. Händer inte så mycket :P Jag har mest jobbat och gått här hemma. Förra lördagen var jag och Robban på Robbans systersons namngivelse. Det var första gången som jag var på en namngivelse. Dom hade gjort det så fint! En ceremoni och mat, ja det var supermysigt. Men jag kan tänka mig att det är väldigt mycket jobb. Mycket som ska göras.

Denna helgen har det varit lugnt. Igår var efter jobbet så städade jag och lagade mat och på kvällen hade jag lite fredags mys :D Robban somnade vid 20.00, lite tråkigt men han är ju uppe jätte tidigt varje morgon så det är inte så konstigt :)
Idag så var jag hemma hos min söta lillasyster Sandra och var med henne. Vid halv fyra åkte jag hem, var hemma en stund sedan följde jag med Robban till Phille sedan åkte vi hem och lagade mat. Nu har Robban och Phille åkt och fiskat sedan skulle de hem till Phille och dricka tror jag. Inte så skoj att sitta här själv men kände inte heller för att följa med för det är inte så skoj att vara med dom två :P Robban kan behöva vara ifrån mig med kanske :P Tror inte att kan ville att jag skulle följa med heller.

Fick låna två spel av Sandra och Christoffer som jag har spelat lite ikväll. Jag har inte spelat på vårt Xbox förrens idag, men vi har inte haft något spel som jag tycker är kul. Men de jag fick låna var jätteskoj! :D

Kl är bara 22.45.... Usch så trist. Känns som klockan är mer :/ Går inget kul på tvn heller.

Ska försöka att uppdatera LITE oftare än vad jag gjort :P
Ha det så bra!

Sara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar