fredag 15 juli 2011

Godnatt!


Ligger just nu i sängen och ska strax sova, för imorgon är det jobba dags :) Robban är som vanligt ute svirar med Phille och c/o. Får se när han dyker upp.
Som sagt det blir jobb hela helgen på bus sen hoppas jag att jag är ledig måndag eller tisdag. Men kommer att bli jobb i nästa iaf, skönt! Pengar,pengar! :D Tackar jag inte nej till ;) Sen jobbar jag hela vecka 30,31 och 32 i skobutiken :D
Känns bra!

Blir en lugn helg, vilket är skönt har varit mycket de senaste helgerna. Tar mycket på krafterna att dricka varje helg :P
Idag har jag varit duktig och på börjat lite av en storstädning, ska ta de andra rummen så fort jag hinner. Har t.o.m tvättat fönsterna idag :D Duktig Sara :D

Det var allt jag hade för denna gången :P Godnatt, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar