lördag 18 juni 2011

Skitdag..

Idag är det ingen bra dag, känner att allt är bajs.
Pengarna är slut, vet inte om Ölandsresan blir av, bilen är sönder och det kommer att kosta massor att laga den eller så får vi köpa ny. Men vi har inte råd med något utav det. Önskar bara att jag hade ett jobb, men som sagt det är ju jag. Jag kommer aldrig att få det. När jag hittar något bra så händer alltid något så att jag inte kan stanna där. samma sak med Ölandsresan, det såg jag fram emot och då ska den bil jävlen givetvis gå sönder. Är alltid så om jag ser fram emot något. Hade sett fram emot att hitta på något tillsammans med Robban för första gången. Är så trött på allt. Imorgon ska vi på dop och vi hade inga pengar så vi kan köpa en dop present till dom. man känner sig så jävla dum!

En positiv sak har hänt idag, jag har fått min första egna dator :D Sandra köpte en ny så fick jag hennes gamla :D
Tack igen min älskade syster <3 Det betyder jättemycket för mig! :D Kommer aldrig att glömma det :D

Har tyvärr inga bilder på denna datorn än så kan inte lägga upp någon bild.
Nu ska jag gå ut med hunden sedan sova. Ska ju upp tidigt imorgon och åka på barndop :)
Puss och kram!

1 kommentar:

  1. Lilla gumman, klart ni ska Öland med oss! På ett eller annat vis. Och vad gäller jobb kommer det att lösa sig! Doppresent är överskattat. Ligger bara i en låda och samlar damm. Tösen min, allt fixar sig. Fram med lite positiv energi nu. vi ställer alltid upp, det vet du. Älskar dig enormt mycket!!! Puss Mamma

    SvaraRadera