fredag 17 juni 2011

17/6-11

Hej!
Idag är det fredag vilket innebär jobbedag :) Här är väldigt lugnt idag och jag blev jätteseg nu :P
Ikväll är det personalfest med busfabriken på Olivers, väldigt trevligt :) Vi ska äta god mat och dricka gott :) Kommer nog att bli lite lekar med men jag är inte så glad i lekar och sånt. Men men. Förra året när vi var där spelade vi kub, men idag är det bajs väder. Får se vad dom har planerat. Förra året så hoppade jag på kryckor så jag kunde inte göra så mycket :)
Imorgon är det "barnkalas" inne i stan. Ska vara massa grejer för barn att göra, kommer nog att åks in och kika vaddet är. Är ju inte så ofta det händer något i denna staden så man får passa på när det väl händer något :P Hoppas på fint väder imorgon med, annars kommer det inte vara lika spännande att gå där och kolla.
Kommer nog att bli en mysig helg :)

Hoppas att vi kommer att åka till Öland nästa vecka, vår bil har gott sönder så hoppas att Robban får ledig hela nästa vecka annars kan vi inte åka med :( Jag som har sett fram emot att åka till Öland så jävla mycket! Men det är typiskt med min tur... Ingen alls...
Om Robban får ledig hela veckan kan vi åka med mamma och pappa dit och hem. Först var det tänkt att vi bara skulle stanna till onsdagen för Robban kunde inte ta ledigt hela veckan, men nu har vi ingen egen bil. HATAR BILAR IBLAND! Varför måste dom ALLTID gå sönder när man verkligen behöver dom? Så typiskt.
Får se om det löser sig.

Puss och kram!

1 kommentar:

  1. Usch tycker inte heller om bilar när dem går sönder när man ser fram emot något. HOPPAS verkligen för eran skull att bilen blir fixad eller att Robban får ledigt, så ni kan komma iväg på semester. Kan ni behöva allihopa :) Kram

    SvaraRadera