tisdag 31 maj 2011

31/5-11



Hejsan! Idag har det varit kanon väder :D 24 grader varmt med strålande sol, så jag låg och solade idag innan jobbet :D Vid två så började jag jobba. Angelica var där och hälsade på mig, jätte trevligt :D Men när jag slutade kl sex och gick ut så var det svin kallt :O Detta jävla svenska vädret!
Idag skulle jag och Robban åkt hem till Lena efter jag hade slutat men eftersom Robban var tvungen att börja extra tidigt imorgon så kunde vi inte det eftersom han var tvungen att gå och lägga sig... Hatar hans jobb ibland!

Idag är det exakt ett år sedan jag blev biten. Vet ni var det roliga är? Hon som ägde hunden som bet mig fick barn just idag. Idag för ett år sedan låg jag på sjukhuset och hade så sjukt ont. Inte någonting gjorde hon för mig. Fy fan! Tror inte ens att hon mår dåligt över vad hon gjorde eller vad hennes hund gjorde.
Över till något roligare.

Igår gjorde jag min första tatuering. Jag är så jävla nöjd! :D Ja, det gjorde ont. Eller ja på vissa ställen. På ett ställe killade det bara och på ett annat gjorde ganska så ont. Blev mer överraskad över hur det kändes. Var inte som jag hade förväntat mig. Men sjukt nöjd är jag :D

Nu ska jag överföra musik till mobilen :)
Hejs svejs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar